"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

четвъртък, 11 юни 2015 г.

аз

началото на миналия месец успях да стигна до фризьорския салон...

същия, в който преди ходех всеки месец, горе-долу на една и съща дата...

същия, в който съм ходила дори и рано преди работа, и то в снежна виелица, просто защото тогава имах време (а и нямаше никой преди мен... всъщност дори и фризьорките Светла и Наталия още ги нямаше)...

същия, в който прескочих в обедната почивка, ден... даже часове... преди да тръгнем на пътешествие за Йена и Париж...

същия, в който отидох ден... даже по-скоро часове... преди с Вили да се подпишем... и пак заваля сняг :)

същия, в който отидох дни преди да се роди Мая...

и същия, в който вече ходим семейно тримата с Вили и Мая

накратко - фризьорският салон е в час с цялата ни биография, цялото ни ежедневие и бъдещи (творчески) планове

но да се върна на началото на миналия месец

тогава купихме първите обувки на Мая... тъкмо се прибрахме, точно за обяд, и навън се изсипа разкошен силен дъжд, придружен с гръмотевици... за да бъде идилията пълна, Мая заспа

татко и бебе останаха вкъщи да се гледат (и може би дремят задружно), а аз притичах между капките (в превод: си взех такси) до фризьорския салон

три месеца след последното посещение

тогава фризьорките разбраха за бъдещата поява и на Бобчо и реагираха с:

"наслаждавай се сега, че после няма да имаш абсолютно никакво време"

как само се насладих... около час си стоях на стола, дремех, четох захаросано женско списание, пълно с дрехи за 4-цифрени суми... кеф

този месец продължавам да следвам съвета - миналата седмица Мая остана при баба-моята-мама, а ние с Вили стигнахме до фризьорския салон... не само, че имаше ново захаросано списание, но и, докато чакахме да дойде нашият ред, отскочихме до био магазин и си взех адски вкусна меденка с рожков

на всичкото отгоре, вчера с Мая бяхме при баба-на-Вили-мама и изкарахме един лежерен следобед, в който навън валя, мъничко погърмя, а ние трите поспахме

с 5 думи: засега никак не се оплаквам 


от ерата преди Мая, когато аз си беше просто аз... скука :) 

3 коментара:

Violka-Antevasin каза...

Ти си си хубава винаги - преди, повреме или след Мая - все си си хубава! Но се усеща промяна у теб и няма как да няма такава :) а наближава и още една .
Ще си двойно по-заета несъмнено, двойно по-уморена но и двойно по-щастлива. Но се надявам все пак, пак да намираш време да ни вмъкваш в графика ;) :*

Eli каза...

Непоискан съвет: избягай не само за няколко часа до фризьорския салон, а за няколко дни някъде с приятелка. Тези спомени ще трябва да те топлят много време.

Plamena Markova-Koleva каза...

Вио, благодаря ти. Ти си с приоритет в графиците ми (или графиците ни, по-скоро), да знаеш ;)

Хахаха, Ели, интересен съвет. Засега обаче не мога да си представя да прекарам нощ без да съм с малкото голямо семейство. Ще ми липсват твърде много, за да ми бъде наистина весело :)