"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 19 април 2013 г.

Продавачката на цветя

Забелязахте ли, че вече мирише на трева, птичките пеят, а всяка вечер към 17-18 ч. ти се приисква да се прибереш вкъщи още по-късно... и още малко по-късно?

А забелязахте ли, че по улиците излязоха възрастни жени, които продават цветята от градините си?

Обаче забелязахте ли още по-важното - възрастната жена с червените лалета пред първото варненско Пикадили?

Днес я видях. За първи път. Тъкмо бях тръгнала нагоре по стълбите към Пикадили, обърнах се назад за момент и видях как едва подава напред към минаващите един букет с 3 вида цветя. Аз съм скарана с цветята и, честно казано, изобщо и не забелязах какви са. Обаче жената имаше толкова хубаво излъчване... всъщност думата е по-скоро красиво. И се върнах. И си взех цветята. Които са разкошни, между другото.

Когато си вземете лалета от жената пред Пикадили-то, забележете още нещо - какво ще ви каже. Мен ме изпрати с пожеланието да бъда обичана. И ей така си ми направи петъчната вечер пролетна :)


6 коментара:

Neizi_ss каза...

страхотно е усещането ... и аз понякога си правя подобни подаръци сама ... ей така за настроение

Plamena Markova-Koleva каза...

Защото най-важното е да сме обичани от себе си, нали, Нейзи ;)

who I used to be каза...

От кога си мечтая за лалета... И тъй като явно няма кой да ми подари, ще си купя сама... :D

Plamena Markova-Koleva каза...

А така, заложи на сигурното :D

Unknown каза...

colorful flowers=spring time! =)

Plamena Markova-Koleva каза...

Yep, happy, colorful spring :)