"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

неделя, 28 октомври 2012 г.

"Като порастнеш и вземеш книжка...

... ще ти я подаря"

За това става въпрос:


Не бързам да раста.

Историята щеше да е напълно различна, ако ми бяха обещали ето това симпатично ламаринено нещо:


(За първи път бяла кола не ме дразни)

Изложението на коли в мола-до-автогарата май приключи днес. Хванахме го в последния ден. За първи път се светнах, че можеш да си вземеш кола на изплащане. Заплес.

Ако не ми беше толкова малък коледният чорап (номер 36-ти, почти 37-и!), щях да си поръчам на Дядо Коледа да ми пусне един Фолксваген-бръмбър :)

Дали да не се замисля за тази цветна малка играчка?


2 коментара:

Violka-Antevasin каза...

За послушните деца - дядо Коледа може всичко ;))) така, че едва ли ще се изплаши от един малък чорапец...
( все пак има и в умален вид такива колички :D )

Plamena Markova-Koleva каза...

А така... да видим колко съм слушала :)))