"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

неделя, 4 март 2012 г.

Кое е първото - калпавият журналист или калпавата политика?

Винаги ме е ужасявала мисълта да пиша за политика. А идеята да интервюирам политик кара дори миглите ми да настръхнат. Ненавиждам цялата тази преливаща простащина и присмех, с която ни заливат всички вкупом всекидневно.

Обаче все някой трябва да го прави, нали?

Днес се оказа, че скандална ТВ тройка е на път - Русата Златка, Черната Златка и Политиката. Първата ми мисъл беше "Събраха се!"

На второ мислене ми хрумна един въпрос - не е ли време да съкратим "звездните журналисти" с техните "фън" разговори на кафе за бюджета, реформите в здравеопазването и проблемите на образованието?

Неделни поздрави от "Стандарт" и Кеворкян (заради когото за първи редовно чета вестник всеки вторник).

"Разбирането за водещия като някаква шушумига, която обаче се държи естествено, отваря още по-широко вратите пред силиконовото занаятчийство. След като ефирът се напълни със силиконови цици, сега е ред на силиконовите мозъци, които ще преливат от естественост. Тези мозъци може би няма да експлоадират като френските импланти, а и ще доведат до много по-оптимистични резултати. Ще настъпи ерата на ведрото хилене." (10 януари 2012)

Междувременно вчера заварихме скелети на нашия плаж. Неделя е. Никой да не търси метафори, моля :)


5 коментара:

Violka-Antevasin каза...

Страхотна снимка. Интересно е как човек може да открие много в един на пръв поглед обикновен кадър. Снимката много пасва, мисля на написаното по-горе, което ... не ми се коментира. Ти си го обяснила достатъчно добре. :))) (съжалявам помолила си да не търсим метафори, но те сами изкочиха) ахахах

Unknown каза...

Не че съм капацитет, но за Кеворкян си мисля, че след "всяка неделя" (онази до 89) трябваше да спре с телевизионните изяви и да се съсредоточи в бизнеса,или обратното, но двете май му идват в повече.

Plamena Markova-Koleva каза...

Вио, разсмя ме :)

Емо, докато Кеворкян водеше "Всяка неделя", само се ядосвах, че пак дойде "неговото" време и ще се скучае (но то ще да е било след '89-та :)... та сега като се замисля май не съм го гледала. Поне не и съсредоточено. Но откакто започнах да го чета в "Стандарт", не пропускам.

Detelin Markov каза...

Май снимката повече заслужава да я обсъдим отколкото черната и русата...

Plamena Markova-Koleva каза...

Да, и аз си я харесвам.