"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 20 януари 2012 г.

Zомби

Беше време, когато влизах във Facebook и си казвах "Бре, колко интересно живеят хората около мен... докато аз затъпявам пред компютъра". В един момент се усетих, че същите тези хора са непрекъснато във Facebook. Та си остава мистерия кога успяват да направят толкова снимки и да съберат всички онези впечатления, които публикуват като статуси през половин час.

В последно време влизам доста по-рядко в Интернет. Което не значи, че съм заживяла по-интересно. Просто в последно време флиртувам повече с телевизора. Който пък ми отвръща с "Дързост и красота", "Сделка или не", "Милионер си търси съпруга" и VH1 междувременно (които не спряха да въртят Adele...). Моля, никой да не тълкува телевизионните ми навици. Няма да стигне до никъде.

Нормално за януари, ми липсват разходките късно вечер и неприлично рано сутрин. А да знаете как само си мечтая за една разходка до Мелник.


4 коментара:

Точка каза...

Плами, вземи си куче и няма да си спестяваш нощните и сутрешните разходки. :)
А за Мелник какво те спира? Нарочваш един уикенд и ... :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Точка, ще покажа коментара ти на този, който ме спира и за куче, и за Мелник, поне засега :D

Valkocompany каза...

И какво разбра от "Милионер си търси съпруга" ?
Че днешните 50 са новите 30 вероятно :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Днешните 50 с милиони, Вал ;) Дребно уточнение.