"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

понеделник, 22 август 2011 г.

Находки

Обичам традиционното лятно по-раз-чистване. Тогава е времето, когато откривам куп загубени любими вещи, давам си сметка, че имам три пъти повече дрехи, отколкото помня, и... че последните 3 "сезона" съм си купувала абсолютно еднакви модели обувки. На всичкото отгоре, щом това култово по-раз-чистване приключи не само съм доволна от себе си, но и от нетипично спретнатия вид на жилищното ми пространство.

Последните 3 дни бяха пълни с находки. Открих всички картички, които съм получавала през годините за рождени дни, Коледа, Нова година, абитуриентски балове... И си спомних една приятна традиция, която имахме в гимназията:

На всичкото отгоре си сбъднах едно от "рожденическите ми желания", което ми хрумна Февруари, и открих перфектната кутия-табуретка (на перфектно ниската цена)...


... която трябваше да събере цялата ми колекция от списания и вестници, пътували по света и у нас през годините (а там колко находки имаше :)).

За финал: една интересна находка в Мързеливите минути - цък.

1 коментар:

Detelin Markov каза...

Та викаш тази таборетко-кутия от къде я намери?