"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

вторник, 16 август 2011 г.

Изненада неделя вечер

Уж щеше да бъде импулсивна разходка след вечеря...

... а се оказа концерт на открито по случай празника на Варна.

И тъй като плановете често пропадат, определено предпочитам изненадите :)

Акага, Любо (който изненадващо падна от сцената и беше откаран в болница) и Дичо



Благодарение на фотоапарата си, все повече се влюбвам в кадрите, които наподобяват проявени преди половин век снимки от лента. Ясните дигитални образи са на път да ме отегчат.

5 коментара:

Violka-Antevasin каза...

Ахахахах, снимките са уникални!
6-тата ми е фаворит. :)))

Точка каза...

Любо пак ли мънкаше дали до леглото имало цветя и т.н.? :)
Тази песен е толкова анти (повече и от него), че трябва да я забранят със закон.
Дано се е оправил след падането.

Plamena Markova-Koleva каза...

Вио, и на мен последните са ми фаворити. Получиха се като скици :)

Точка, за щастие Любо предвидливо пропусна тази песен :D С Акага правиха кавъри на популярни песни, така че беше приятно. Доколкото разбрах е с гипсиран крак и поне 40 дена ще е в почивка.

Detelin Markov каза...

Йей, изпуснал съм падането на Любо :(

Интересно, че никъде в града не видях реклама за това събитие...

Plamena Markova-Koleva каза...

Доди, и аз не бях разбрала. Изненадоха ме. Доколкото разбрах, идеята е дошла от някакъв сайт в интернет. Може би moreto.net. Препоръчвам го за събития във Варна ;)