"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 6 май 2011 г.

Май ли е, Декември ли е?

Всъщност много ми е празнично. Само дето не ми е Гергьовско.

Събудих се неприлично рано, навън си духаше леден вятър, беше мрачно, а аз се излежавах на топло, докато гледах някакъв коледен филм някъде си. Та Коледно ми е. Днес вместо агънце ще има пиленце. След като изплетох шала, сега съм почти готова с пуловер. В главата ми се завъртат идеи за коледни подаръци. Липсват ми само портокалите и празничните версии на Франк Синатра и Боб Дилън.

Весела Коледа! Защото определено не се усеща като 6 май.

2 коментара:

Detelin Markov каза...

Мадам, при мене е слънчево бе!? :D

Plamena Markova-Koleva каза...

Вече да. Но все още ми е повече коледно, отколкото Гергьовско :)