"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

сряда, 18 май 2011 г.

Зала 6

Четвъртък бил Денят на Киното. Миналата седмица разбрах.
Причината е, че всеки четвъртък онова кино във варненските молове пуска цял ден прожекции по 5 лева.

И понеже съм тотален филмоман, още повече когато става въпрос за филмуване на кино... или съм нещо като киноман... реших миналия четвъртък да гледам най-най-после Love.net.

И понеже четвъртък е Денят на Киното. И понеже билетите са по 5 лева. И понеже не съм единственият нещо-като-киноман се оказа, че до моловото кино едва ли ще се добера без предварително да си взема билет.

Аз и "предварително плануване на каквото и да е" е трудна комбинация, затова Love.net още не се е радвал на присъствието ми.

За сметка на това, именно в четвъртък, реших да гледам нещо друго дългоочаквано и българско - Тилт. Изплезихме се мислено на претъпканите молове и отидохме в празния ФК (= Фестивален и конгресен център).

Изпратиха ни в Зала 6. Две нива по-долу от входа. В една малка стая, която миришеше на... музей :) Дойде едно момче да отвори вратата и да пусне филма. Предложи сами да си скъсаме билетите. Ние отказахме. (За първи път си имам цял билет след филм.) Бяхме съвсем сами. Ако не броим момчето в стаичката за пускане на филми и една жена, която по някое време намина в стаичката, за да сподели, че ще си ходи... и да си поприказват още малко :)

И това се оказа най-подходящата атмосфера за Тилт. И едно от най-вълнуващите кино преживявания.

3 коментара:

Violka-Antevasin каза...

На мен ТИЛТ много ми хареса! Друго си е (както напоследък казвам)
"да си те псуват на български" ;)
И love.net гледах и той ми хареса. Коренно различен от ТИЛТ, на този му личи, че е правен с много пари и с комерсиална цел, но пак си ми хареса. Защо ли?! Защото е (освен всичко друго) български!!!
Всички малко или много участваме в него btw ;)
Поздрави Пламс

Plamena Markova-Koleva каза...

Чакам, чакам, още чакам да му дойде редът на Love.net :)

Detelin Markov каза...

Всеки път като минавам покрай тази сграда и се чудя "що за безмислица е!". :)

А, аз пък съм заклет фен на краденето на филми и невероятната атмосфера на гледането вкъщи -- сам :D!