"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

вторник, 12 април 2011 г.

С раница и колело... + БГ музикално съобщение


Утре съм отново на път. Беше започнало да ми липсва непрекъснатото гонене на междуградски разписания. През тези седмици, в които се застоях, разбрах колко ми е нужно отвреме-навреме да хващам пътя, за да се презаредя. На всичкото отгоре установих, че най-любимите ми идеи са се появявали във влака :)

И така, утре, без раница и колело, но със същото настроение, което ми носят тези 2 думи.

А ако ви се слуша тези дни нещо качествено и вдъхновяващо, ви предлагам да чуете първия албум на старозагорската рок група No Recharge. Повече за тях + някоя и друга песен - цък, цък и пак цък. За живо включване ето места и дати:

Стара Загора, 15-и април, петък, 18:30, открита сцена до драматичен театър "Гео Милев". Тук може да се засечем.

Казанлък, 16-и април, събота, 22:00, мото-клуб "Севт III"

София, 17-и април, неделя, 22:00, "Toucan Rock&Blues"

Чирпан, 19-и април, вторник, 21:00, клуб "Строител"

Пловдив, 20-и април, сряда, 22:00, клуб "Мармалад"

Във всеки град на място ще се продава и албумът :)

Няма коментари: