"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

понеделник, 24 януари 2011 г.

Никой не вярва на съновници, нали?

След като от известно време в сънищата ми се появява един и същ (котешки) момент, полюбопитствах да видя какво може да значи.

"Да сънуваш как животно се превръща в човек или обратно, е предсказание за големи неприятности, за сбъдване на най-лошите ти страхове."

Ок, приемаме, че съновниците са измама.

"Някакъв мечтател..." (без букет с цветя)

Времето започна да се приготвя за рождения ми ден и днес заваля (и при нас) сняг.

3 коментара:

frog and roll каза...

Изобщо не ти е работа да вярваш баш на този сън. :Р

Ondine каза...

Хич,не вярвам..иначе няма съновник на света,който да ми обхване всичките шантави сънища:)))))
п.п.на вечер поне към 3 съня..смятай;)
Поздрави и къде е още 10-ти..дотогава минимум 2 метра сняг!!!:P:D

Plamena Markova-Koleva каза...

Фроги, и аз съм фен на избирателното вярване ;)

Поздрави, Онди, но снегът се стопи, така че преспите може да се разминат. Нямам нищо против :)