"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

понеделник, 1 ноември 2010 г.

Гледам лошо, 'щото...

... се обърках, заобиколена от часовници, показващи различно време.


Обаче "хелоуин" имаше... с нова физиономия на тиквата и с почти нова компания, страшните филми се оказаха страшно смешни (Candyman и особено Child's Play... още ме напушва смях (забавен израз) като се сетя за куклата :D) и в резултат нямаше никакви проблеми със съня после. Снимки от вчера - тук.

И понеже е ден на будителите, влизам в роля и разбуждам наред:


Честит ноември.

4 коментара:

Ondine каза...

Будителко,тиквата ти е супер !!!:Р:D

p.s.а кой ми говореше,че няма да прави тиква...;)

lenival каза...

Много ми харесва твоята тиква и методиката за разбуждането...:")

Искам и аз, ама пустите испанци тикви нямат! Инак честит Ноември и на теб!!!

Plamena Markova-Koleva каза...

Онди, то до вчера сутринта положението изглеждаше безтиквено :))

Да те успокоя, Лени, че и тук нямаше кой знае колко много тикви, изненадващо (изобщо на пазара, не под формата на фенери) ;)

Mitko каза...

Аз видях едно момче, което си беше сложило тиквата на главата :D:D:D
...и ходеше из Южен парк придържан от приятелите си :D:D:D