"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

понеделник, 18 октомври 2010 г.

Ремонтирам си чистачките, не се сърди, ако...

... не съм съвсем адекватна. Погледнат през моите очи, светът ми изгежда някак си така...

Все пак, дъждовно е, извинението ми е желязно.


Затова се движа с 5 км/ч, поспирам често и като нищо бих пропуснала да позная познати физиономии край мен. На всичкото отгоре подсмърчам... Та, почакай да си ремонтирам чистачките и гледай какво ще става към Коледа ;)

(междувременно, по покана на Онди се замечтах за дома, а Стънчо отбеляза 26-я си рожден ден... остаряваме бавно...)

2 коментара:

Petya каза...

Ами честит рожден ден на Стънчо, а ти горе главата.Следвай максимата "няма нищо по-хубаво от лошото време" ... а аз я продължавам така:... гумени ботуши, горещ шоколад и весела компания :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Благодаря ти от негово име, Петя :)

Чудесна максима, ще я приложа, когато доброто ми настроение си почине и се върне отново ;)