"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

понеделник, 11 октомври 2010 г.

С главата надолу

От край време си имам подготвен отговор на въпроса "Какво ненавиждаш?":

-> да ме гъделичкат;
-> да ходя на фризьор;
-> да ям яйца - на очи, твърдо сварени, почти несварени... всякак.

В момента си давам сметка, че:

-> за да поддържа човек кръвното си налягане в норма, имунната система на макс, настроението задоволително, трябва да се смее искрено и, колкото е възможно, по-продължително всеки ден... за мен единствените два сигурни и изпитани метода са гъделичкането и "Приятели"... Факт - все по-често ме гъделичкат без да се мръщя след това;

-> може би най-сигурният признак, че светът е поел към тотална промяна с наближаването на 2012, е фактът, че преодолях ужаса си от фризьорския салон (и в частност страхопъзльовщината от онзи образ на злобно-клюкарката-фризьорка). Факт - всеки месец, на 11-и или 12-и съм там;

-> и, за финал, за да срутя тотално вселенския ред - проядох яйца. Не просто ги преглътнах, а започнах да усещам вътрешно желание да си сваря някое :D


Ужас, май откакто познавам Стънчо съм поела към едно обръщане с главата надолу. Но пък, като една типична Водо-лейка, да си стоя на едно място звучи толкова невъзможно.

Втори ужас, преядох с пица собствено производство (и с варено яйце измежду всички останали зеленчуци)...

Поздрав за всички дечурлига, които междувременно си вървят напред:

6 коментара:

nana каза...

Сега пък какво съм направила-казвам си мнението.Ама не мога да разбера-защо не говоря и не пиша, а като пиша,пак защо .Забравих-селянка-изразявам се глупаво.И това с яйцата -какво съм казала неправилно.Че на мен не ми пречи, но в обществото, за да има умереност,да се намери балансирано решение.Какво да кажа повече-моето отношение е такова.

Alhzar каза...

Пламиии, аз съм все още от тези, които мразят да ходят на фризьор. Тия дни трябва да отида и направо се ужасявам, пищя и хленча като малко дете. С ритници трябва да се накарам да стигна до салона, въпреки че ме подстригва една и съща от години.

Златина каза...

А аз си остригах бритона сама...
И сега приличам на идиот...
Да бях отишла на фризьор! :)))

Ondine каза...

Ей ,ама сте и вие....това е едно от местата ,на които наистина се чувствам жена и то красива/особено като изляза от там/:P:D
И това си е моето време за мен изцяло докато съм на фризьор и никой не ме закача за нищо тогава!;)

YMY каза...

И аз съм "водо-лейка"! :-Рр ;-) Ама обичам яйца - всякакви. И мнението ми за фризьорите не е точно такова. Аз не ги отричам напълно. отричам много голям процент от тях, просто защото колкото и добре "да стрижат", не се смятам за овца, така чеее... P*ss OFF! /Изключение прави сегашната ми фризьорка. Направо си е облекчаващо да знаеш, че всичко ще е повече от добре след като я посетя. (phew)/ Пък вие все едно на зъболекар ще ходите! :-D
@ Лилия: Само искам да те питам - да не би да си почитател на феноменологията? :-)

Plamena Markova-Koleva каза...

Човек да не избяга от интернет за малко... колко неща пропуска :)))

Лили, душа, какво те тревожи? Подозирам, че пропускам някоя част от коментара ти :р

Nezzo, има надежда за теб - аз до преди 4 месеца бях същата :) Стискам палци да няма "нежелани фризьорски експерименти", но пък щом е една и съща фризьорка от години...

Злати, това и аз съм го правила.. но в първи клас :Р Шегата настрана миналите две години бретонът ми беше все дело на Стънчо - кога по-успешно, кога по-малко, голяма работа, той все си расте ;)

Хм, Онди, аз най-грозна съм се чувствала на козметик и на фризьор... знам ли, може би, защото там все едни нагласени красавици ходят :)

Baby, споделяме еднакви топли чувства към сегашните си фризьорки. Точка за клуба на "водо-лейките" :Р