"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

неделя, 20 юни 2010 г.

Изненада!

Какво дойде след цяла година очакване...

Чаках... чаках... да я напечатат и ето, че вече си имам - само и единствено моя диплома от Софийски университет. Вече най-официално, подписано и подпечатано, полято с обилен дъжд, скрепено с мощни гръмотевици, съм бакалавър по журналистика.

(и как няма да се радвам като само аз си знам колко ми костваше)

Готова съм да пия (и ям) с всеки, който иска да празнува :D

11 коментара:

Ondine каза...

Браво!Поздравления!!!:)Само успехи и много късмет да те съпътства от сега нататък с новата диплома!И да почерпиш! ;)

Unknown каза...

Честито Палми!

Желая ти много успех в професията, но ще ти дам и един съвет - никога не прави компромис със съвеста си.

Иван Христов каза...

Ха честита диплома! И да знаеш, а съм сигурен, че знаеш - диплома журналист не прави:) Както и книжка кола не кара. За целта е нужно да знаеш и можеш!
Нека моженето да докаже, че знеш, за да се разбере, че дипломата е заслужена!
Наздраве и на добър път!

Владимир Кабрански каза...

Честито!

Plamena Markova-Koleva каза...

Благодаря, Онди! Предупреждавай като идваш към Варна и ще те черпя ;)

Емо, чудесен съвет!

Хахаха, Иване, отлично казано (няма начин - практика си трябва, но друго си е до тебе най-после да си лежи и дипломата :))

Благодаря, Krizt!

Petya каза...

поздравления Пламенце :)

Kal4o каза...

Честито Дипломиране!
Я, съуниверситетници сме били :D

Plamena Markova-Koleva каза...

Благодаря ти, Петя (много мило ми стана от обръщението ти към мен :))

Ха, мерси, Kal4o :) Ти какво завърши в СУ?

أمل каза...

честитооо :)

أمل каза...

честитооо :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Благодаряяяяя, Bia :))