"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

събота, 19 юни 2010 г.

Много синьо, много арт

По желание на Онди


Синьо ми е, защото лятото дойде, а още не съм виждала морето (поне от месец, ако не и повече)

Арт ми е, защото си купих 1-вата мексиканска книга(май) и съм повече от доволна (благодарности към момчето, което продава книги 2-ра употреба ту в Студентски град, ту на Орлов мост, защото ми я препоръча). За малко да пропусна - "Като гореща вода за шоколад" на Лаура Ескивел

И ми е синьо, защото морското в мен напълни гардероба почти само в... морско синьо

И ми е арт, защото искам.

3 коментара:

Ondine каза...

Ахааа! :))))Лакът е смърт!Важното е,че ти ходи на очите! ;):)))

п.п.лятото е за това,да има пъстрота и колор навсякъде;)

Alhzar каза...

Как е книгата?

Plamena Markova-Koleva каза...

Ъъъъ смърт ли, Онди... пък аз тъкмо свикнах с него :D

Nezzo, още съм в началото, т.е. първите 20-ина страници, но ме увлече много, мисля, че няма да ме разочарова. Пак ще казвам после :)