"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

събота, 15 май 2010 г.

Пламито и Пловдив

Има градове на рутината и задълженията.

Има градове-мечти.

Има градове-спомени.

Има го и Пловдив - градът на импулсивните разходки.

Още от първото ми посещение преди 5 години, и досега го свързвам все с приятни емоции.

Това е градът, който от самото ни съвместно начало стана моята чаровна смесица между моите чаровни Варна и Шумен :)

Вчера, в ролята на придружител на Стънчо при поредния му изпит, от реалната вероятност да се сдобия с тен от типа "червен кат' зрял домат" (каква жега беше само!) ме спасиха единствено големите магазини с музика и климатици, все до дупка.

В крайна сметка - Стънчо си взе изпита, аз съм си все така бяла, сдобих се с прекалено дълъг списък "да купя за лятото" и, нетипично за мен, се върнах само с 3 снимки.

Пламито, Пловдив и незнайните влюбени.

4 коментара:

Petya каза...

Хубава разходчица. А нещо от списъка изпълни ли?

Plamena Markova-Koleva каза...

взех си сладолед

Unknown каза...

Ха, напомни ми някой моменти от моята младост :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Емо - :))