"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 23 април 2010 г.

БДЖ се грижи за вашето ежедневно слънце

Дори и усмихнатият Емил Чолаков да ви е предсказал мрачно време, не се натъжавайте.

Защото БДЖ са пуснали един такъв слънчев вагон, от който непрекъснато се подават жълти лъчи.

(в момента дремя, след като пристигнах от София в Стара Загора в нереално ранния час от 10:30... въпреки че трябваше да стана в 4:30, си струваше... слушах си музика, наблюдавах си изгрева, влакът си тракаше - това е моята идилия)

4 коментара:

أمل каза...

Изгрев във влак...звучи готино :)

Ondine каза...

И да снимаш другия път изгрева,че аз нещо скоро хич не съм го виждала:P Иначе звучи супер! :)
Поздрави!

lenival каза...

Хех... БДЖ не е истина за какви неща се грижат. Един много пресен спомен ми е пътуването от Варна до София с общо времетраене от 10 часа и 40 минути. Но инак прозорецът наистина е слънчев...особенно акогледаш изгрев през него!

П.П-10 неща за теб в моя блог?ммм?

Plamena Markova-Koleva каза...

Bia, наистина е готино, в такива моменти не приемам никакви нападки към БДЖ :)

Онди, наистина си повтарях "изкарай си апарата и снимай", но толкова идиличен беше моментът, че... ок, домързя ме :)

Лени, то по принцип това пътуване си е класика, и в двете посоки, толкова полезна работа можеш да свършиш (колко скучни учебника съм изчитала по трасето, за колко изпита съм се готвила... ехее :Р